Promocje
* Oryginalny Olej BMW 0W30 LL-12 FE Twin Power Turbo 1L
* Oryginalny Olej BMW 0W30 LL-12 FE Twin Power Turbo 1L
111,00 zł 54,00 zł
szt.
* Oryginalny zestaw podgrzewacz filtr paliwa BMW
* Oryginalny zestaw podgrzewacz filtr paliwa BMW
1 251,00 zł 450,00 zł
szt.
* Oryginalny Olej BMW 0W30 LL-04 Twin Power Turbo 1L
* Oryginalny Olej BMW 0W30 LL-04 Twin Power Turbo 1L
110,00 zł 39,00 zł
szt.
* Oryginalny zestaw podgrzewacz filtr paliwa BMW
* Oryginalny zestaw podgrzewacz filtr paliwa BMW
1 152,00 zł 450,00 zł
szt.
* Oryginalny Olej BMW 10W60 M Twin Power Turbo 1L
* Oryginalny Olej BMW 10W60 M Twin Power Turbo 1L
110,00 zł 42,00 zł
szt.
* Oryginalny Olej BMW 5W30 LL-04 Twin Power Turbo 1L
* Oryginalny Olej BMW 5W30 LL-04 Twin Power Turbo 1L
100,00 zł 35,00 zł
szt.
Oryginalny zamek drzwi przednich BMW E60 E90 F10 prawy
Oryginalny zamek drzwi przednich BMW E60 E90 F10 prawy
809,00 zł 350,00 zł
szt.
* Oryginalny zestaw podgrzewacz filtr paliwa BMW
* Oryginalny zestaw podgrzewacz filtr paliwa BMW
1 251,00 zł 450,00 zł
szt.
* Oryginalny olej silnikowy BMW 0W20 LL-14 FE + 1L
* Oryginalny olej silnikowy BMW 0W20 LL-14 FE + 1L
118,00 zł 55,00 zł
szt.
* Oryginalny zestaw podgrzewacz filtr paliwa BMW
* Oryginalny zestaw podgrzewacz filtr paliwa BMW
1 263,00 zł 450,00 zł
szt.
* Oryginalny zestaw podgrzewacz filtr paliwa BMW
* Oryginalny zestaw podgrzewacz filtr paliwa BMW
1 251,00 zł 450,00 zł
szt.
Oryginalny zamek drzwi przednich BMW E60 E90 F10 lewy
Oryginalny zamek drzwi przednich BMW E60 E90 F10 lewy
809,00 zł 350,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. 

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48794588900.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji. W takim przypadku towar powinieneś odebrać od nas we własnym zakresie.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@anmartrading.pl lub telefonicznie: +48794588900. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Zwrotowi nie podlegają części aparatury elektrycznej oraz towar z wyprzedaży.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W takim przypadku towar powinieneś odebrać od nas we własnym zakresie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl